וויקס שחררו לאחרונה פיצ'ר חדש שבעלי החנויות בוויקס כל כך חיכו לו - "הנחות אוטומטיות".
הפיצ'ר מאפשר לבעלי חנויות בוויקס ליצור הנחות אוטומטיות כך שהלקוחות יוכלו להנות מהפחתת מחירים ללא צורך בהזנת קוד קופון. כאשר לקוחות קונים מוצרים הזכאים להנחות, הם מופיעים אוטומטית בקופה.
עד היום, כשבעל חנות בוויקס רצה לתת הנחה ללקוחותיו היתה לו אפשרות ליצור קוד קופון שהלקוחות יזינו בקופה לצורך קבלת ההנחה. עם שחרור הפיצ'ר החדש, כל בעל חנות בוויקס יכול להגדיר בקלות מספר תנאים לפי בחירתו, שבמידה ויתקיימו, הלקוח יקבל את ההנחה אוטומטית בקופה ללא כל צורך בקוד קופון.
במה זה שונה מקוד קופון ואיך זה בעצם עוזר לכם כבעלי חנויות אונליין?
הנחה על מוצרים ספציפיים - בניגוד לקוד קופון שמעניק הנחה כללית ללקוחות על כל העגלה, הנחה אוטומטית מאפשרת לבעל החנות להגדיר מוצרים מסוימים שרק עליהם תחול ההנחה.
הנחת כמות - הנחה אוטומטית מאפשרת לבעל החנות להגדיר כמות מינימלית של מוצרים או גובה סל מינימלי, כך שהלקוח זכאי להנחה רק במידה ורכש כמות מסוימת מבין המוצרים המשתתפים במבצע, או רק בקנייה מעל סכום מסוים - בהתאם לתנאים שהוגדרו מראש. זאת בניגוד לקוד קופון, שמעניק הנחה ללקוחות ללא תלות בכמות המוצרים או סכום הקניה.
סוג ההנחה - הנחה אוטומטית יכולה להיות הנחה באחוזים, סכום, או מחיר מבצע לחבילת מוצרים.
קל לתפעול - ניתן להגדיר הנחות מראש ולקבוע תאריך התחלה וסיום למבצע שיפעל אוטומטית.
הפחתת החיכוך - כלל חשוב במכירות אונליין הוא 'הפחתת החיכוך' של הלקוח בתהליך הקניה, כלומר, כבעלי חנויות תמיד נשאף שהלקוח יעבור מספר נמוך ככל הניתן של שלבים בתהליך הקניה, מהסיבה שככל שמספר השלבים גבוה יותר, תהליך הקניה הופך מסורבל יותר ובעצם מגדיל את הסיכוי שהלקוח ינטוש את הסל. הנחה אוטומטית למעשה מורידה שלב או פעולה שהלקוח צריך לעשות בתהליך הקנייה בכך שהיא יורדת אוטומטית ומבטלת את הצורך בהזנת קוד קופון.
קידום מכירות - תוכלו ליידע את הלקוחות שלכם בהנחות שאתם מציעים במגוון דרכים כגון באנר או סטריפ באתר, קמפיינים באימייל או ברשתות החברתיות.
כפל מבצעים - במידה ובעל החנות מעוניין לתת ללקוחות מסוימים הנחה נוספת מכל סיבה שהיא, הלקוח יכול להנות מההנחה האוטומטית בנוסף לקוד קופון.
אז איך תוכלו ליצור בקלות הנחות אוטומטיות בחנות שלכם?
1. עברו אל הנחות אוטומטיות בדשבורד של האתר שלכם:
היכנסו לדשבורד של האתר שלכם > לחצו על Marketing & SEO > לחצו על Automatic Discounts
2. לחצו על Create Discount.
3. הזינו את שם ההנחה - שימו לב שהשם יוצג גם ללקוחות שלכם במהלך התשלום.
4. בחרו מהתפריט הנפתח על איזה מוצרים תחול ההנחה:
כל המוצרים: בחרו באופציה זו אם אתם מעוניינים שההנחה תחול על כל מוצר שלקוח רוכש (כלומר על מספר מוצרים באותה הזמנה).
מוצרים ספציפיים: בחרו מוצר אחד או יותר שעליהם תחול ההנחה.
קולקציות ספציפיות: בחרו באופציה זו אם אתם מעוניינים שההנחה תחול על קולקציה אחת או יותר של מוצרים.
5. צרו דרישות מינימום ליישום ההנחה (אופציונלי):
ההנחה תחול רק אם הלקוח רוכש יותר מכמות מוגדרת של מוצרים רלוונטיים:
בחרו בתיבת הסימון כמות מינימלית של פריטים.
הזינו את מספר הפריטים.
ההנחה תחול רק אם הלקוח מוציא יותר מסכום מוגדר על מוצרים רלוונטיים:
בחרו בתיבת הסימון סה"כ מינימום הזמנה.
הזינו את הסכום המינימלי.
6. בחרו מהתפריט הנפתח את סוג ההנחה, והזינו את האחוז, הסכום או המחיר הנדרשים.
7. בחרו את התאריך והשעה שבהם ההנחה מתחילה.
כברירת מחדל, ההנחה מתחילה מיד ואין לה סוף, אך קיימת אופציה לבחור גם את תאריך הסיום, באמצעות לחיצה על תיבת הסימון ובחירת תאריך והשעה שבהם ההנחה תסתיים.
8. לחצו על Save על מנת לשמור את ההנחה שיצרתם.
לסיכום, אם יש לכם כבר חנות בוויקס, מעכשיו תוכלו בפעולה קצרה ופשוטה ליצור הנחות שיעזרו לכם למשוך יותר לקוחות לחנות שלכם ולהגדיל את המכירות. ואם עדיין אין לכם חנות ואתם מתלבטים מה הפלטפורמה הכי טובה להקים עליה את החנות שלכם - עכשיו יש לכם עוד סיבה טובה לבחור בוויקס.
Comments