תשאלו כל איש שיווק: הצעד הקריטי הראשון בביסוס נוכחות מקצועית ברשת הוא אתר מצויין. אבל אם אתם באמת רוצים לייצר לידים, הפניות ומכירות - דף נחיתה קטלני הוא התשובה. למזלכם, ה- website builder של Wix מספק תבניות הניתנות להתאמה אישית ליצירת דפי נחיתה בחינם.
מוכנים להגדיל את כמות הצופים בקמפיין הבא שלכם? עם צוות המומחים של Wix אתם מכוסים! הקליקו וקראו עוד על יצירת דפי נחיתה במדריך שהכינו עבורכם המומחים בתחום.
דפי נחיתה - בשביל מה הם טובים?
השימוש בדפי נחיתה, בשיווק דיגיטלי, נועד לקרב מבקרים להמרה ע״י הקלקה על פעולה מסוימת. פעולה שכזו יכולה להיות כל דבר בעצם, החל מעידוד הגולשים לקנות מוצר כלשהו בחנות האונליין שלכם, ועד להרשמה לרשימת תפוצה או עשרות פעולות נוספות. תהא הפעולה אשר תהא - הקריאה לפעולה (CTA) צריכה להיות אחת ויחידה, ברורה וממוקדת.
בניגוד לאתר שלם, דף נחיתה הוא דף יחיד עם מטרה מאוד ספציפית: לגרום למבקרים להקליק ולהתקדם אל המטרה הסופית שלכם. כאשר דף נחיתה מבוצע היטב, יש ביכולתו להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים להצלחה במשימה זו.
דפי נחיתה - נקודות מהותיות ליישום:
● מבחינת תוכן, דף נחיתה יכיל מסר אחד פשוט. כך, הוא יצליח לקדם את הפעולה הרצויה מהמבקרים, ויתמקד בהסבר על ההטבות שיקבלו מביצוע פעולה זו.
● עיצוב דף הנחיתה יתמקד במתן תמיכה למטרה של הדף ותו לא. כלומר, עיצוב נקי ופשוט המבטיח חוויית גלישה חלקה ונעימה, ואינו מתחרה על תשומת ליבם של המבקרים.
● המטרה הסופית של דף נחיתה היא לגרום למבקרים להקליק. העיצוב והתוכן של הדף צריכים לבטא זאת, אז ודאו שכל הכפתורים בולטים על רקע הדף ומכילים מיקרוקופי ברור ונהיר.
● דף נחיתה, כשמו הוא, מורכב מדף אחד. ניתן לחלק אותו למקטעים, אך חשוב מאוד לדבוק בפריסה של דף יחיד ועדיף שלא יהיה ארוך מידי.
● כותרות, תתי-כותרות, כפתורים ותמונות צריכים לבטא את המסר של הדף באופן עוצמתי ואפקטיבי, ולהיות אחידים כמכלול. הקליקו למבחר דוגמאות של דפי נחיתה מצויינים להשראה.
● אם אינכם מתכוונים לעצב מאפס את דף הנחיתה שלכם, הקפידו להשתמש בתבניות מקצועיות לבניית דפי נחיתה. שימוש בתבנית מקצועית יבטיח שדף הנחיתה שלכם יראה טוב, אבל לא פחות חשוב, יכיל היררכיה ויזואלית חזקה שתנחה את המבקרים שלכם באופן מיידי ונחוש בדיוק למקום אליו אתם רוצים שיגיעו.
איך דפי נחיתה עובדים בתכלס?
כדי שדפי נחיתה יממשו את מטרתם, קודם יש להסיט תנועה אליהם. את זה ניתן לעשות בכמה אופנים שונים:
● העלו פוסט עם לינק לדף הנחיתה שלכם ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם או טוויטר (עם או בלי קמפיין ממומן). למידע נוסף, קראו עוד על איך שיווק ברשתות חברתיות יכול לקדם את העסק שלכם.
● הוסיפו לינק לדף הנחיתה שלכם בפוסט בבלוג שלכם. עוד אין לכם בלוג? אז זוהי הזדמנות מצויינת להתחיל לכתוב בלוג, וליהנות מכל ההטבות שיש לפלטפורמה הזו להציע לכם.
● עשו אופטימיזציה לדף הנחיתה שלכם במנועי החיפוש השונים, על ידי יישום מאפייני SEO מתקדמים שיקדמו את הסיכויים שלכם להתגלות בחיפושים אורגניים (ללא תשלום).
אלו הן שיטות טובות לכוון תנועה אל דף הנחיתה שלכם, אבל עכשיו כדאי להתמקד במה שיקרה כאשר יגיעו מבקרים לדף הנחיתה שלכם, ולאן תרצו שהם יתקדמו. כמו שציינו קודם, המטרה הסופית של דפי נחיתה היא לגרום לצופים להקליק, אבל לאן הקליק המדובר ייקח אותם?
האם הם יופנו מחדש אל עגלת קניות? טופס אינטרנטי? דף פנימי באתר החברה שלכם? חשבו היטב על הצעד הבא וצרו לגולשים נתיב קל ופשוט להגעה ליעד, באמצעות קליק יחיד.
לפניכם דוגמא של דף נחיתה מבית היוצר של Wix, המציגה למשתמשים ערכה של מאפייני ניו-מדיה מקצועיים בהם הם יכולים להשתמש באתרים שלהם. לעזרה מהמקצוענים בבניית אתרי וויקס עם וויקסר לחץ כאן
מה צריך לזכור בעת יצירת דפי נחיתה?
מוכנים לשפר את הנוכחות שלכם ברשת עם דף נחיתה מוצלח? עיינו בתבניות של דפי נחיתה חינמיים אלו, שעוצבו במיוחד כדי לעזור לכם לייצר קליקים. בחרו את הנושא או העיצוב שתואם ביותר את תחום העיסוק שלכם והוסיפו תמונות, טקסטים ולינקים.
לפניכם מספר נקודות עיקריות שכדאי לזכור כאשר אתם יוצרים דף נחיתה:
● הגדירו את מטרתכם. דייקו את הדבר שאותו דף הנחיתה שלכם מכוון להשיג והישארו עיקביים לאורך כל פרט באתר.
● צרו היררכיה ויזואלית. החליטו על האלמנטים החשובים ביותר והבליטו אותם.
● צרו פעילות עם קריאות לפעולה (CTA). הגדירו באופן ברור למבקרים בדף הנחיתה שלכם את הפעולה שתרצו שיעשו. דוגמאות אלו של קריאות לפעולה יספקו לכם נקודת פתיחה טובה.
● צרו עיצוב שובה לב. משכו את תשומת ליבם של מבקרים עם עיצוב מהפנט ותופס עיניים, שיגרום להם להסתקרן ולהקליק כדי לגלות עוד.
● כתבו קופי קטלני. וודאו שהתוכן שלכם תמציתי ואינפורמטיבי, וכולל כותרות מפתות שיגרמו למבקרים להמשיך לקרוא.
● השתמשו בתמונות. קבעו את הטון והקסימו את המבקרים שלכם עם תמונות בעלות השפעה. בעזרתן תוכלו לבטא מסרים ואת מהות העיסוק שלכם.
● הדגישו את הערך. ספרו לגולשים על ההטבות שיקבלו במידה ויקליקו על הקריאה לפעולה (CTA). מה הם ירוויחו ממנה?
● תשווקו באופן אגרסיבי. אל תפחדו להיות ישירים. זכרו, יצרתם את דף הנחיתה הזה מסיבה מסויימת - לכו על זה!
ועכשיו לעניינים טכניים
לפניכם רשימה מפורטת המציגה שלב שלב כיצד תיצרו את דף הנחיתה שלכם:
2. תנו לדף הנחיתה שלכם שם
3. הוסיפו תוכן מקורי משלכם
4. הוסיפו תמונות מהממות
6. וודאו שכל הלינקים והקריאות לפעולה (CTA) עובדים
8. פרסמו!
*טיפ מהמומחים: אחד היתרונות הגדולים ביותר של דפי נחיתה הוא שיחסית קל לבנות אותם. כלומר, אתם יכולים ליצור כמה דפי נחיתה ולבחון את הביצועים שלהם אחד מול השני, ולבדוק איזה עיצוב יותר מוצלח ומביא לתוצאות טובות יותר בעזרת A/B Tests. טכניקה זו תעלה את השיווק הדיגיטלי שלכם לרמה מקצועית יותר. הטכניקה מאפשרת למידה משמעותית על קהל המטרה שלכם ותוכל למקד את המסרים שלכם בעתיד.
סקרנים ללמוד עוד? מגוון מדריכים בשיטת עשה זאת בעצמך על מערכת וויקס באתר של וויקסר וגם מדריכי וידאו על וויקס בחינם
Comentários